Veel gestelde vragen (FAQ)
De huidige levertijd is 1-2 werkdagen
Pokemon 151 Ultra Premium Collection
€129,95 Normale prijs €139,95
Pokemon 151 Elite Trainer Box
€59,95
How can we help?

FAQ

Bestellen

Hoe werkt Pre-Order?

Ben jij ook zo enthausiast naar de nieuwe Pokemon TCG release
en wil jij deze ook snel in huis hebben? Wij bij Pokemonwinkel.nl bieden
jou dan de optie om een toekomstige release te pre-orderen. Het kan
soms voorkomen dat een pre-order product door Pokemon zelf vertraagd
uitgeleverd wordt of er een vertraging in de vervoersketen zit. Hier
kunnen wij helaas niets aan doen. Jouw bestelling zal zo snel mogelijk
bij jou worden bezorgd. Helaas kun je bij ons pre-orders niet annuleren.
Dit omdat wij graag de snelheid hoog houden bij het verzenden van uw
producten en uw order direct alvast naar het magazijn wordt gestuurd.

Wel kunt u uiteraard retourneren of het pakket weigeren bij aankomst.

Kan ik mijn order annuleren?

Wij hanteren hele snelle afhandel tijden van onze bestellingen. Om deze reden is het annuleren van een bestelling vaak niet mogelijk omdat deze al voor verwerking bij het magazijn ligt.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor een verzending binnen Nederland met een totale bestel waarde van €150,- of hoger profiteer je nog altijd van gratis verzending. Is de totale
orderwaarde lager dan dit bedrag vragen wij een bijdrage van €4,95. binnen Nederland of €6,95 naar Belgie.


Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd zullen de verzendkosten
(indien betaald) worden terugbetaald. Indien een deel van de bestelling
wordt geretourneerd zullen eventuele verzendkosten niet worden
terugbetaald.

Waar vind ik mijn bestelnummer?

Deze ontvang je in de bevestigingsmail en bij het overzicht van je klant account en deze wordt ook meegezonden op de pakbon.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Wij accepteren: iDeal, Creditcard, Bancontact, ApplePay, GooglePay, Giropay, Unionpay en PayPal.

Verzending

Voor al onze zendingen gebruiken wij PostNL. Op werkdagen voor 15:00u besteld krijg je de bestelling de volgende dag in huis.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als jij op werkdagen
voor 15:00u hebt besteld dan is in 99% van de gevallen de levering van
een product dat op voorraad is de volgende werkdag geleverd (inclusief
zaterdag).

Mijn PostNL track en trace update niet

Gezien wij automatisch orders afhandelen krijg jij meteen een track en trace al naar jouw mail gestuurd. Ook als het product nog niet bij PostNL in
ontvangst is genomen. De track en trace zal automatisch updaten zodra
PostNL het pakkket heeft gescand.

Kan ik mijn pakketje ergens anders af laten leveren?

Jazeker. Je kunt dan een ander aflever adres opgeven bij het bestellen.

Retour zenden

U kunt bij ons binnen 14 dagen een ongeopend product retour sturen. Voor verdere informatie zie hier beneden.

Hoe stuur ik mijn product retour?

Als je niet tevreden bent met je bestelling bij PokémonWinkel.nl, dan
kun je de ongebruikte producten binnen 14 dagen na ontvangst
retourneren (zie ook artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden). Na
ontvangst van het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag binnen
3 dagen teruggeboekt.

Wanneer het product bij ontvangst defect is vragen wij je om direct contact op te nemen met onze klantenservice. We sturen je dan, na ontvangst van het defecte product, binnen één werkdag een nieuw exemplaar toe.

De verzendkosten zijn alleen wel voor je eigen rekening. Indien je de
bestelling wilt retourneren, stuurt dan de pakbon tezamen met de
producten terug naar het volgende adres:

PokémonWinkel.nl
Postbus 33
8200 AA Lelystad

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Binnen 72 uur na ontvangst en controle van jouw retour ontvang je het geld terug op je betaalrekening.

Ik heb een klacht

Heb jij een klacht over een levering of over een product? Wij doen altijd ons uiterste best om jou zo spoedig mogelijk te helpen. Klachten kunt u altijd mailen naar support@pokemonwinkel.nl

Stuur altijd eerst een e-mail of live chat bericht naar onze support helden. Wij streven er naar om altijd naar een passende oplossing te zoeken.

Mijn product is beschadigd

Het kan met transport gebeuren dat er een product beschadigd. Dit is uiteraard heel vervelend. Je kunt dan contact met onze support opnemen en wij zoeken dan naar een oplossing.

Kleine beschadiging

Het kan altijd zijn dat er een kleine beschadiging op het product zit. Bijvoorbeeld een krasje op de seal of een heel klein deukje in de doos. Je kunt dan het product op eigen kosten retourneren en deze ruilen wij dan om. Helaas valt dit niet onder onze gratis retour service omdat dit soort kleine oneffenheden altijd kunnen ontstaan bij transport.

x